Η έκθεση αγοράς της Krav για το 2017 δείχνει ότι πολλοί από τους βασικούς λιανέμπορους είχαν αύξηση κατά 10-15% σε πωλήσεις βιολογικών προϊόντων. Τα αυγά και το γάλα εξακολουθούν να είναι «best seller», με τα βιολογικά αυγά να παρουσιάζουν αύξηση 6%.
«Η γκάμα των προϊόντων που φέρουν σήμανση KRAV αυξάνεται μετά από τη ζήτηση και χαίρομαι που οι καταναλωτές τα εκτιμούν όλο και περισσότερο. Το φάσμα των προϊόντων που έχουν αυξηθεί δείχνει ότι οι καταναλωτές είναι πεινασμένοι για περισσότερες εναλλακτικές λύσεις που φέρουν το σήμα KRAV, αλλά επίσης δείχνει ότι εξακολουθούν να υπάρχουν κενά στην αγορά «, λέει ο Johan Cejie, Διευθυντής Πωλήσεων στο KRAV σε ένα δελτίο τύπου.
Μεταξύ των «best seller» του 2016 βλέπουμε τα κατεψυγμένα προϊόντα πατάτας να αυξάνονται κατά 122% σε σύγκριση με το 2015, τα spreads τύπου σάντουιτς να αυξάνονται κατά 121% και η σοκολάτα κατά 45%.
Το προϊόν με το μεγαλύτερο μερίδιο της σήμανσης KRAV ήταν το φυστικοβούτυρο σε ποσοστό 45% και βλέπουμε επίσης τα όσπρια με μερίδιο 26%. Σήμερα υπάρχουν περίπου 8300 προϊόντα με σήμανση KRAV στην αγορά.