Η πρόσφατη έκθεση της Νορβηγικής Υπηρεσίας Γεωργίας στη Νορβηγία δείχνει ακόμη ένα επιτυχημένο έτος για τις πωλήσεις βιολογικών προϊόντων τόσο στο catering όσο και στο λιανικό εμπόριο το 2016. Οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων σε delicatessen αυξήθηκαν κατά 24,5%, σε catering κατά 23,1% και σε Vinmonopolet (Το μονοπώλιο οίνου) κατά 18,8%.
Σύμφωνα με τη Nielsen Norway, οι συνολικές πωλήσεις βιολογικών προϊόντων ήταν 3,9 δισεκατομμύρια NKR, 2,5 δισεκατομμύρια ήταν στο λιανικό εμπόριο. Ειδικότερα, τα καταστήματα χαμηλού προϋπολογισμού αυξάνουν το μερίδιό τους στην αγορά ενώ οι πωλήσεις βιολογικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 58% το 2016.
Η έκθεση παρέχει επίσης μια εικόνα για τις κατηγορίες με την καλύτερη απόδοση. Τα βιολογικά μούρα αυξήθηκαν από 126.000 NKR σε σχεδόν 2 εκατομμύρια το 2016. Οι πωλήσεις βιολογικού ψωμιού αυξήθηκαν κατά 145%. Η παιδική τροφή αυξήθηκε κατά 13,9%. Όλα τα γαλακτοκομικά προϊόντα αυξήθηκαν κατά 15,8% σε όλες τις κατηγορίες. Οι πωλήσεις βιολογικών λαχανικών αυξήθηκαν κατά 19%. Το βιολογικό κρέας αυξήθηκε κατά 30%, αλλά εξακολουθεί να έχει μόνο ένα μικρό μερίδιο αγοράς της τάξεως του 0,4%.